svar på kommentarer

Anonym om dags igen då:
så du är inte smal nu då menar su
svar: nej, inte så smal som jag varit förr.
.
Johan om ♥ Dag 18 - detta får mina ben att tappa fästet:
Gerej!! du klarar detta!
svar: inte säker.. men varje ord du säger till mig står lika varmt om hjärtat, de vet du!
.
Anonym om @johan:
vem är din älskling? :o
svar: david andersson
.
om @HEMMAA!:
fan va azum tröja du har! och vad är det för armband du har?:)
svar: haha john, sandhack såklart!
.
anonym om gävle nu då:
helvete vilken lång tunga ;o?
svar: haha erkänn ;)
.
Anonym om händer jao ?:
va va de för nått du fixade? ;b
svar: löshåret :)
.
Sara Hartung om ♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.:
Det är jobbigt när hjärtat gråter och man vet ingen utväg! Jag har haft tur när det gäller killar men det är svårt att mista ett barn. Han var så fin min son! Du är också fin Julia och jag älskar dig så mycket! Det är underbart att få vara din extra mormor. Vad rädd om dig för du är så duktig och underbar. Kram Sara
svar: tack sara, du vet att du betyder grymt mycket!
.
Kevin Ö om ♥ Dag 15 – Mina drömmar.:
Bli smalare?!
Du är superfin som du är, fan ska du bli smalare för?!:S<3
svar: jag trivs inte med mig själv i denhär kroppen. spelar ingen roll hur jag ser ut, om jag skulle vara jätte smal eller jätte tjock, bara man trivs med sig själv!
.
Anonym om inspiration - skejt/snowboard:
kanske ska bli försäljare? ...
svar: haha kanske de kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback