♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.

jag brukar inte gråta så himla mycket, liksom om man vrickar foten eller bryter en nagel..
men det finns verkligen en sak som jag gråter över eller som jag är jätte känslig för. det är känslorna, hur man blir behandlad av vissa personer eller blir så rörd för att någon ställt upp och vart den där speciella som ingen vart förr. kan ta upp lite olika saker som jag verkligen gråtit över..
  • jag kommer aldrig att glömma svikelsen från en person, det måste vara den värsta jag vart med om och än idag så har jag inte gått vidare, även om det är längesen och borde släppas.. ni fattar nog att det var en kille, vi hade nått speciellt och det var inte om vanligt, över ett år sen det hände. men först så bråka vi och gick skilda vägar, sen så sa han att han bara hade drivit om allt och inte var ett dugg seriös. om ni visste hur tajta vi var då!
  • när man verkligen får veta eller får en bekräftelse av personer hur mycket man verkligen är värd och vilken plats man har på jorden. det är så rörande att jag inte kan hålla tillbaka tårarna. nu var det ett tag sen någon sa de på det speciella sättet som egentligen skulle behövas.
  • när jag tappade en av mina absolut närmaste vänner, då rann tårarna utan slut ska jag säga er! tror aldrig jag har gråtit så mycket över en vän som svikit förr. att en som står en så nära bara ger upp och går en annan väg, när man bara en vecka innan gick igenom allt tillsammans. fattar inte att dom personerna ens kan ha känslor och ett hjärta.
  • jag skulle verkligen kunna gråta nu för jag är så olyckligt kär som man bara får bli....


Kommentarer
Johan Sjölin säger:

Finns :o <3

2010-12-20 | 15:52:53
Sara Hartung säger:

Det är jobbigt när hjärtat gråter och man vet ingen utväg! Jag har haft tur när det gäller killar men det är svårt att mista ett barn. Han var så fin min son! Du är också fin Julia och jag älskar dig så mycket! Det är underbart att få vara din extra mormor. Vad rädd om dig för du är så duktig och underbar. Kram Sara

2010-12-20 | 16:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback