♥ Dag 15 – Mina drömmar.

hoppar över dag 14.

Jag vet faktiskt inte vad jag drömmer om. har inte direkt nån framtidsplaner och sånt, bara att vara glad och lycklig. men de är mer att jag tar de som de kommer ungefär. men jag tror jag skulle vilja bli framgångsrik inom nån sport, dans kanske? hade inte varit fel att bli sångare heller. men att flytta ner till göteborg är nog en dröm, och den kommer gå i uppfyllelse när jag blir äldre. sen att resa vore ju inte fel, kanske flytta till usa och bo där nått år, plugga eller jobba. men samtidigt så skulle jag mer än gärna vilja bli make up artist och sånt eller varför inte bli modell. okej då måste jag bli smalare och sånt, men de är ju nått att sträva efter tills man blir vuxen.
men den största drömmen måste ändå vara att leva livet, vara lycklig och ha bra ekonomi så man kan försörja sig.

Kommentarer
Kevin Ö säger:

Bli smalare?!

Du är superfin som du är, fan ska du bli smalare för?!:S<3

2010-12-12 | 02:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback