@johan

hann inte riktigt blogga imorse, mathilda kom till mig vid halv 8 så fixade mig bara och drog till skolan. rätt lugn tyska lektion, sen håltimme isf teknik då vi redan hade gjort allt som dom andra inte hade.
hande lite saker och sånt, provat liv you know.
hur som helst så sitter jag hos min bror johan med älsklingen. en fågel viska i mitt öra att vi snart ska ta och beställa pizza (aaa) isf så blir de käk. sen dra iväg som ni vet.
aldrig träffat en sån underbar kille, helt otroligt. är glad att jag har dig, vad du än tror!
haha dom är ju king på datorer så försöker fixa bärbara som kraschat av nån anledning xDD haha, inte är de då mitt fel!
ska ta och skriva dag saken nu och roa mig själv tror ja om inte min broooor ska va dryg och sno datan som vanligt xDD hahaha aja
pussss

Kommentarer
Anonym säger:

vem är din älskling? :o

2011-01-12 | 17:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback