HAHAHAHA bevis på folk med inget liv

Anonym om Dag 6 – Typ av killar jag faller för.:
jag gillar inte tjejer som är feta, så därför går du bort direkt

Asså ni människor där ute, jag fattar inte vad ni har innanför pannbenet. För de första, du är inte anonym för någon, ip nummer! 
För de andra, tror du jag bryr mig!
Det är precis sånt här som jag satt och skrev om här - http://juliaakarolinaa.blogg.se/2011/march/skitsnack-och-onodiga-kommentarer.html#comment .
Vad vinner du på att skriva en taskig kommentar, och speciellt till en person som aboslut inte bryr sig ett skit? Nä ingenting, förstår mig inte på människor ibland asså! Ska alltid klaga på nått, men om du tycker jag är fet eller om du tycker nått dumt om mig, varför kollar du ens på mina bilder varför "plågar" du dig själv. Ge mig ett svar på de!?



Kommentarer
amanda säger:

julia, du är vacker, en av dom vackraste jag vet. du är verkligen inte fet, tvärtom!

2011-03-04 | 15:23:50
Bloggadress: http://amandasvedvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback