Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Ojoj, som jag sagt så många gånger så har jag inget liksom exakt så ska han vara men det finns ju önskningar och "kvar" om ett förhållande ska funka. Men blir man kär så blir man, tyvärr så är det inte alltid att det funkar även om man är kär.

Men om man ska ta liksom lite allmänt och inte så stora marginaler så tycker jag att det är jätte viktigt verkligen att han bryr sig. Det är nog de som står högt, han bryr sig och liksom värdesätter henne, och absolut inte utnyttjning. Det var som jag sa igår, att han ska visa att hon är hans, skämma bort lite just för att det är hans tjej och det är kärlek i förhållandet. Sedan så måste han ha humor och vilja göra saker, ärligt så funkar inte jag med en kille som vill sitta inne och aldrig träffa människor. Men det är självklara saker som gäller för mig, omtänksamhet, värdesättande, en riktig man, humor, spontan.

Men sedan så kommer vi till utseende. Jag är inte sån som går mycket alls på det. Men jag vet att många ser mig som så himla utseendefixerad på killar och bara bryr mig om det. Men det vet ni också att man kan se killar som är skitsnygga och säger de rakt ut, som typ ååh vad söt han är, och massa sånt. Men sedan när det kommer till kärlek så bryr jag mig inte så speciellt. 

Men om man ska säga såhär, det är ett stort plus om han ser bra ut, och ännu större så som jag faller för på utseende. Så killar, vill ni veta ? 

Det första jag kollar på är faktiskt ögonen, man ser så väl hur han är då. Tackar för att jag fått den egenskapen att se sånt! 
Sedan så kollar jag mycket på håret, allra snyggt med brunt eller mörkblont. Och gärna rätt tjockt och inte för krulligt, men att det inte ligger slickat utan lite ruffsigt och busigt, älskar busiga killar (A) 
Så kommer vi till ögonen, så himla fint med blå eller bruna ögon!
Kläderna är något som jag kan falla för direkt om jag ska vara ärlig, snygga mörka jeans som är lite slitna och häng på såklart, inte överdrivet med mellan. Sedan en snygg tshirt och tjocktröja över, eller en stickad tröja är oxå snyggt. Har faktiskt kommit över dedär med chinos nu, tycker inte de är så fint. Men jeans och tjocktröja är så himla snyggt. 

Sedan så kommer vi till deras kropp. Alla har olika smak och sånt, men jag lär säga att jag absolut inte gillar smala killar. Det känns så väl som att man ska bryta av dom. Lite fett och lite och ta i är ett plus, och sedan muskler lär jag säga är ett måste. Det är manligt och det är något som jag tycket är ett måste. Man känner sig mycket tryggare och mycket säkrare då faktiskt, så dags att börja träna killar. Sedan så är det ju jättebra om han är längre, jag lovar er att tjejer gillar att stå med huvudet i hans famn. 

Utseendet gör att man inte kan sluta titta och glömma personen, men är personligheten inte så fin och han inte är så snäll så är det inget att ha. Men där imot så är han jättesnäll och älskad personlighet men inte lika snygg som jag hoppades på så finns det klart en större chans. 

Men nu vet ni killar, och tjejer kan få sig en funderare på vad dom föredrar mest. 

Det var nu inte meningen att peka ut någon eller att jag tänker direkt på någon speciell person, eller lite men jag vet inte personligheten så mycket än så kan inte uttrycka mig. 



Kommentarer
Anonym säger:

jag gillar inte tjejer som är feta, så därför går du bort direkt.

2011-03-04 | 14:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback