Svar på kommentarer

william om fucktards, jag är smartast!:
har du gjort den övdersta:D
den äre fin:D
Svar: Nej en av mina kompisar har gjort den :)

Anonym om usch fy och blä!:
vad haru opererat?
Svar: Jag opererade bort halva snäckan och ben i näsan.

MonNe om ♥ Dag 43 - den mest person som är så lik mig som möjligt:
julia, du ska veta att jag alltid finns här för dig... jag älskar dig och du vet att du är min bästavän<3333

///din MonNe<3
Svar: Älskar dig massor Monika! <3

ida om Söndag igen:
julia du är så söt ;$
Svar: Ida, du som är söt!

elin om ♥ Dag 41 - zeke:
varför har ni "skiljts"?
Svar: Det var så att min pappa och mamma delar på halva ridningen för att det är så in åt helvete dyrt. Och nu efter jul så skulle pappa vara pappaledig till juni med mina nya småsyskon och kommer då inte få nå lön eftersom han inte jobbar. Så det var en anledning till att jag inte kunde fortsätta, det blir helt enkelt för dyrt. Sedan så finns det en annan grej, men det är lite för känsligt..

SwH!<3  ([email protected]) om Mys!:
väärlens snällaste tjej på bilden :)<3
Svar: Verkligen jätteglad att jag har dig Axel! <3

Anonym om Dagens update:
fina skor men kanske lite små ? ;(
Svar: Haha ja, du har rätt där! Dom är lite för små, men såg faktiskt jättesmåa ut på bilden, så illa är det inte i verkligheten, hoppas jag! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback