Dagens update

Det har varit ganska off för mig nu ett tag och så kommer det att vara till och från nu av olika anledningar, ibland kan det även komma helt plötsligt, som nu! 

Men så mycket och så ofta jag kan så ska jag i alla fall försöka att hålla bloggen uppe med nåra inlägg per dag. Jag skriver ju Dag<3 saken varje dag så på så sett så får ni ju uppdatering. Men det är ju ganska tråkigt vissa dagar så ska försöka. 

Hur som helst så har dagen vart rätt okej. Så håller på och fixar mig lite granna nu, blir dans ikväll igen. Måste ta och köra igenom dansen och se hur mycket jag kommer ihåg. Men kom med förslag nu så blir det lättare att hålla bloggen uppe.
Ibland så är de enda man vill ha gamla tider.

Kommentarer
Anonym säger:

fina skor men kanske lite små ? ;(

2011-02-26 | 15:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback