..

du har fått mig börja drömma om nått som aldrig kan bli sant, du har fått mig falla ner och sätta hjärtat i brand.
du har fått mig att tänka lite grann.
du har fått mig att bli kär och de är du som är han han.
som jag tänker på jämt och hela tiden, jag vill bara vara med dig och slippa leva mer i skiten.
för du lyser upp min dag starkare än solen, jag lovar och svär du är finast här på jorden.
när jag ser dig då känns det underbart, ditt leende får mig att skratta glöm de som ej vart bra.
du och jag de är drömmen för mig, jag skulle ge vad som helst för att kunna va med dig.
den känslan som jag känner, som jag har för dig, som jag byggt upp under vår tid.
utan dig vart skulle jag ta vägen, du är den som har fått mig fortsätta färden.
utan dig i mitt liv då hade det bara varit slöseri med tid.
du får mig att skratta, du får mig att le.
utan dig, vad hade det funnits kvar att se här i världen.
du tände ljus som alltid varit släckt.
allting med dig, du är mer än helt perfekt.
du är den som får mig att må bra, du är min bästavän och enda killen jag vill ha.
men det är klart att du kanske känner något annat, men längst in i mitt hjärta kommer du stanna förevigt.
du är luften som jag andas, du är allting som jag tänker på.
vill inte ha nån annan, förlåt för mina känslor att jag känner såhär.
men nu vet jag att jag verkligen i dig har blivit kär.
för du ser mig och du tar mig som jag är, det kvittar vad jag gör för du har alltid funnits där.
du visar respekt som ingen annan gjort och när jag sjunker ner är du den enda som har trott.
jag vill ha dig, jag vill att du ska vara min och även om du inte vill så kommer jag vara din.
för du är den enda som har fått mig må så bra, mina drömmar om dig baby ja dom har jag varje dag.
för du ser mig och du tar mig som jag är, det kvittar vad jag gör för du har alltid funnits där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback