Tjoobräää

Tjeeenare alla goingar! Allt bra, hur är läget, amen fan det är bra hoppas jag. Själv är det super just nu, på humör fast jag har mensvärk, otroligt! 
Är med min bästavän Mimmi just nu, jag ska käka strax sedan så bär det av  på moppen till Bj. Möter upp Björn och baby där sen då drar vi och kollar på film, snackar och myser hos han. Så det är vad kvällen har att bjuda på. 

För övrigt i skolan så hade vi premiär för våran klass nya tidning som vi gjort. Det är så bra satt den ska ut i hela landet i 10 000 exemplar. Så ser ni en tidning som heter Extra och står om Sandviken så vet ni vilka som skrivit den. Hääärligt! As bra blev det. 

Annars idag så har jag haft lite pressat schema. Gävle med 1 busen sedan fixa saker där. Hem halv 4 bussen. Drar till brorsan, handla med han så kom Mimmi och hämtade mig. Sedan hem, duscha och fixa mig. Käka strax och vi ska vara vid Bj om 5 min, detta går inte ihop. Hahaha, skit samma. Blir väl lite sen! 

Ska ta en drös med bilder idag om jag lyckas med det, pussss hörs senare.


Kommentarer
Anonym säger:

Hej! Jag har nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett snyggt Schockemöhle-schabrak i valfri färg och modell! Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget genom att svara på frågan så är du med i lottningen!



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2011/may/vinn-ett-schockemohle-schabrak.html

2011-05-06 | 19:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback