Slapp dag!

Tjaaa gosisar, eller vad säger ni! 
Allt bra, hoppas det. 
Hur som helst, rätt najs dag idag faktiskt. Stolt över mig sjäv som gjort klart allt inför matteprovet nästa vecka så det är ingen press på det. Sedan så är det massa plugg som ska göras, läste lite teknik idag med. Men blir massa plugg hela dagen imorgon faktiskt så det är bra. 

Hade även IUP idag, individuella utvecklings planen för er som inte visste. Sas mycket dåliga saker där som jag måste fixa i skolan, men också väldigt bra och peppande saker också så nu kör vi de sista som är kvar och klarar alla ämnen med ett betyg. 

Hur som helst, var med min bitch idag. Chillat massa, fortsatt röjt mitt rum, träffat lite folk och snackar galet mycket. Bästa! 

får lite smått damp också, har ingen kamera alls och det är verkligen hur frustrerande som helst. Måste fixa fram nått. För liksom, jag kommer inte få en ny mobil på typ ett år då min mobil är låst så länge så det suger ju getballe om jag inte fixar någon kamera eller nått. Har hur mycket som helst nytt att knäppa på så får fixa det. 

Ska ta och lägga mig nu i min underbara säng, som alla vill ha! Hehe, hörs imorgon. 


Nu kan jag leva, skratta och vara glad! Tack vare dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback