Nattinlägg på g

Tjenareeee gött folk! Vilka här är de som är full då, dom flesta eller?
Hur som helst, fest som stod på schemat för många eller? Antar det, lördag ju. Men iallafall, drog in till Gävle ikväll med Amanda och Mathilda. Chillade runt lite på stan, sedan så träffade vi Jesper och hans goa gäng. Var med dom större del av kvällen. Spårade lite med smällarna, men det lugnade sig efter ett tag. Finns för dig Gustav, de vet du! 

Men det har vart riktigt kul, träffade människor som man inte sett på år och dagar, helt sjukt vad tiden gått fort. Annars då, träffade min pojke nyss typ. Går bara inte att låta bli, träffas varje dag och jag har inte tröttnat för fem öre. 

Aja, ska be Mathilda skicka bilderna så slänger jag upp dom strax.

Kommentarer
Anonym säger:

tack att du inte skrev att jag va med ;p

2011-05-08 | 16:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback