Lördag

God lunch alla folk! 
Härlig morgon eller vad säger ni, började för mig med att vaxa benen nere på Illinium. As skönt var det, gjorde inte ett dugg ont. Men nu så har jag städat mitt rum och börja med att fixa mig snabbt sedan så blir det Gävle igen, ovanligt?

Jag har ju lovat er att lägga upp bilder på det jag köpt, men det får komma någon dag för lite ligger i tvätten efter att jag använde det igår. Men rikigt goa grejer.

Hoppas det inte är kallt ute idag bara, tänkte att min outfit skulle vara shorts linne jacka kilklackar och väska. Tar en bild på det senare. Men hörs! 

Bilder från kvällen igår när vi tog 5 minuter förbi nåra kompisar och såg hur dom mådde. Själv var man så nykter som man kunde bli och jag är jäkligt stolt över det! 





Äckligt dåliga bilder, men mobilkameran har typ 0.1 megapixlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback