Lördag, helg, ute sent (a)

Godmorgon! 
Blev väckt för en liten stund sen, ska ta och fixa mig för vi ska dra in till valbo på en shoppingrunda idag. Kommer bli rätt najs hoppas jag. Sedan så blir det crusing ikväll som sagt.



Jag tänker inte sitta här och skriva ut saker för att du ska ha allt folk mä dig och få massa uppmärksamhet, uppmärksamhet på fel sätt! Jag har sagt det förr och jag säger det igen, varför inte bara lyssna och ta åt sig så man växer upp en aning. Tror nog inte du vill stanna på din 15års nivå när du är 30. Jag vill inte bråka med dig och jag vill heller inte att vi ska tappa varandra. Men att ha en bästavän som inte ens kan ta kritik och kanske vara glad för att man vill ens bästa när det gäller att hjälpa till, så blir det väldigt svårt..


Hur som helst, hatar att sitta och läsa andras bloggar och även skriva själv massa texter om andra för att man själv ska få uppmärksamhet från andra att det är så synd om en. Bara så omoget enligt mig. Man måste ju faktiskt få tycka saker utan att man ska få halva Sverige över sig.



Kommentarer
MonNe. säger:

sluta lägg upp bilder på mig...

och jo vi kommer nog tappa kontakten. för så som du håller på, de tar jag inte...

du sitter och skriver hur du tycker jag ska vara?

du som hela tiden säger att man ska va sig själv.

+ vem fan är de som har frågat om man ska vara dom senate gångerna? jo de e jag.

och jag har räknat hur många sms du har skrivit dom senate 2 veckorna. du säger att du har skrivit varje dag och frågat om vi ska va... men de e ju noll ggr. du har frågat vad jag ska göra en kväll, men hade inte min telefon då satt ursäkta då.... du har skrivt hej en gång och jag med... så jävla lågt att säga att jag tar dig som resserv. så du menar att inte du gör så med mig? vafan? de va ju matilda som va ditt allt för ett tag sen, sen vart de jag och sen david sen jag sen viktor sen jag nu simon... satt julia, snälla lägg ner. nu hjälper jag dig också.. för nu har du tappat en vän du skulle kunna haft hela livet.

2011-05-07 | 13:37:12
Bloggadress: http://hellomonne.blogg.se/
Ninni - en satsande ridskoleryttare säger:

Hejsan!

Kolla gärna i min blogg, http://pauliinanilsson.blogg.se - även kallad 'En satsande ridskoleryttare'. Där kan du läsa om hur jag - som ridskoleryttare - ska nå toppen med ridskolehästar. :)



Du har en väldigt fin blogg! :D

2011-05-07 | 17:33:24
Bloggadress: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback