Livet leker

Tjolahopp!!!! 

Kuuung dag, älskar sånna här dagar när allt bara sitter. Skolan var riktigt riktigt najs, hade inga riktiga lektioner utan bara nå Ung och Dum sak som var där och snackade om rasismen ålder och kön. Sedan håltimme och slutade med att snacka om skolresan.
Sedan så har jag umgåtts med älskade bästavän Mathilda idag, älskar dig gumman om du läser! Fixade hårfärg igen då det blev fel igår. Träffade massa folk sedan avslutade med att dra hem och färga mitt hår så nu är det skiiiitsnyggt. Ska torka det och sådär nu så får ni upp bild senare, trevligt va! 

Får se om jag drar ut och träffar en kompis vid enen en liten stund, han var lite sugen på att se håret så kanske blir så. Har ju sovmorgon till klockan halv 1 imorgon så det blir ingen tidig kvällen för mig inte. Riktigt najs skolan är nu när det börjar närma sig lov. Tror nog att det blir att shoppa skolavslutningssaker på lördag när jag och Mathilda ändå är i Gävle och träffas saknade älskade bror Axel. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback