Hej hopp, tid över till bloggen!

Ja men tjena, blev ett sånt där jobbigt och onödigt uppehåll igen. Sorry för det men ja, har inte direkt någon jättebra ursäkt faktiskt. Mest att jag inte orkat, fast dom senaste dagarna har vart rätt fullt upp faktiskt. Valborg och allt, verkar som att dom flesta hade en riktig jävla najs kväll iallfall som inte kommer glömmas i första taget eller ska vi säga att det inte finns nått att glömma då dom flesta inte kommer ihåg något, hehe!

Annars då, röjer mitt rum förfullt då jag ska fixa i ordning och få upp en riktigt grym platt tv vid sängen och även fixa in en dubbelsäng satt jaaa, bortskämd unge har jag hörs. Men det är lite jobbigt faktiskt att röja ALLT i mitt rum, varenda låda. Och jag kan lova att det ligger inte lite saker där i. Hittade massa saker från när jag var typ 10 kanske som jag bara har kvar, vettefan varför men så är de. 

Hur som helst så är det kväller, jag ska ta och lägga mig i min sköna säng och bara sooova hela natten. Imorgon är det en ny dag och skola igen, uscha men duktig som man är så har man tagit tag i skolan och jobbar på för fullt. Massor av prov att göra för att få godkänt i kurserna så bara att kämpa på nu det sista. Efter betygen är satta så är det bara att chilla sönder och leka skolan in och skolan ut. 



Jag ska verkligen försöka att blogga mera, så ofta som jag kan och orkar. Har inte så mycket att säga längre, ingen motivation till att skiva långa texter då det inte vart de första alternativet i mitt liv. Men vi rullar fram och ser hur allt slutar. 

Ha det gött nu alla! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback