Godmorgon!

Antar att allra flesta sitter i skolan nu och jobbar järnet, men många har iallafall en dator om man går på Bessemer. Så jag slänger in ett inlägg nu för att hålla updaten igång. 

Sitter faktiskt hemma jag, jag jobbar matte hemifrån då jag har skitsvårt att koncentrera mig på lektionerna. Så har precis gjort klart allt som ska vara klart inför provet om typ en vecka så det är riktigt chill. Sedan så är det rätt mycket plugg kvar, men ska nog gå till skolan och skriva lite prov snart så man kan släppa dom ämnena. 


Hur som helst, hur ser eran dag ut idag då? För mig så är det lika fullspäckat som vanligt. IUP på skolan, sedan fortsätta plugga och röja rummet. 

Vet inte riktigt om jag glömt att säga det, men min mobil har ju halvt kraschat så kameran funkar inte alls och min digitalkamera har jag tappat bort laddaren till så det är jätteglest med bilder vilket är riktigt tråkigt. Men försöker att låna folks mobiler och knäppa lite sedan skicka över till min. 

Aja ska fortsätta med de jag gör så hörs vi senare.


Älskar dig Mathilda Uimonen!

Kommentarer
Jenny Fohlin säger:

vad är IUP?:PPPPPPP

2011-05-03 | 22:44:08
Bloggadress: http://ynnejs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback