Godmorgon onsdag 11/5

Duktig som man är, försov mig som satan idag. Somnade igår helt random med utan väckarklocka och tvn på satt vaknade inte förrän Amanda ringde mig för en liten stund sen. Men går till skolan till lektionen som börjar snart. Så ska skynda mig lite, såååå duktig tjej. Fyfan vad jag är trött du för tiden. Skulle behöva få sova ut men inte fan får man göra de på helgerna eller, nää då blir man väckt typ 10, vad är dethär! 


Men idag så blir det skolan såklart, sedan så slutar jag nån gång runt halv 2 och 2. Ska ha prov så får gå när man är klar. Sedan så drar jag och Amanda till Chris igen, känns som jag börjat vara där ofta nu. Men det är heeelt okej för mig, så skönt att vara där och bara chilla, vara sig själv och duga för det. 

Kanske drar med datorn till skolan idag, ska se om jag har någon lektion som jag får använda den på. Hmmm, nej det hade jag inte. Sög ju hårt! 

Men vi får höras senare, ni får komma med lite tips vad jag ska skriva om. Blir så långtråkigt att bara skriva om dagarna. Nått exempel på ämne? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback