Dricka, supa sig medvetslös, är det verkligen värt det?

Nu har jag en stor fråga här, som jag ska diskutera runt och ni får också även vara med och säga alla era åsikter. 


Frågan är nu, supa sig medvetslös. Är det verkligen värt det? Är det värt att lägga en jävla massa pengar på sprit, klunka upp allt på en kväll sedan bli helt medvetslös. Vad är det för mening, säg någon gång man har roligt då under kvällen? Eller att supa sig så man får minnesluckor, är det så jävla kul egentligen? 

Nu ska jag berätta hur jag ser på det.
Att supa, anser jag ska vara en rolig sak. Man ska få en kick, det ska vara gott, man ska helt enkelt bli den där framåt sociala och roliga personen som inte alla är i vanliga fall. Men det är inte minnesluckor eller medvetsöshet som ger detta. Det kan vara 4 öl som gör att man får en kick, jag tycker att det absolut inte är värt att betala en massa för en fylla man inte kommer att komma ihåg, och som kan förstöra en själv både utanpå och inuti. 

Allt det här med att skryta att "ååh jag kommer inte ihåg nått, HAHAA shit du knullade med henne och henne". Vad är det som är så jävla kul? Tycker ni inte att det är roligare att komma ihåg det ni gör, eller om ni raggar på en kille som ni tycker om så mycket. Det är mycket lättare att göra det med lite alkohol men ni kommer fortfarande ihåg allt och lika med killen i så fall. 



När det väl gäller att festa och dricka, gör det med lagom mängd. Är det verkligen värt att betala för en fylla man inte kommer komma ihåg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback