Dags att sova

Nu är det sängen som står på schemat efter denna sköna varma och underbara dag. 
Började med att jag och Amanda gick till BJ och mötte upp Simon. Snackade med han en massa, sedan så kom Anton med bussen så gick hem till Chris och Amanda åkte hem. Var hos Chris en massa, rätt mycket folk där bland annat Becca som jag inte träffat på år och dar. 

Hade det hur kul som helst där. Diskade också, haha men fick egentligen inte det av någon konstig så Chris kommer in och bara "vafan gör du, gå bort där ifrån du ska inte diska", haha skön grabb.

Sedan så blev det att dra hem , sätta sig och plugga en massa, kollade Hockey : Sverige-Canada. Så kom min sötis över och kollade med mig och hjälpa mig att pluggade lite grann. Missade nästan hela matchen för att jag var så inne i mina skolböcker. Machen slutade iallafall 3-2 till Canada. 

Men nu så blir det att lägga sig i min skönaste säng och sova tills imorgon då det väntar 3 prov som jag måste klara. Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback