♥ Dag 0 - tio fakta om mig själv.

1. Mitt självförtroende är på topp, jag bryr mig inte om folk som snackar skit eller ger bitchblickar eller liknande. Dom är bara fjantiga och jag håller mig till mina vänner som känner mig, dom andra har inte i mitt liv att göra.
2. Jag är godisberoende till 210% riktigt jobbigt.
3. Jag kan inte vara rädd om någon sak som jag har, min mobil har jag haft ett år och den ser ut att ha blivit misshandlad och dödad om och om igen.
4. Tro det eller ej, men jag är endast 15år. 
5. Jag har jäkligt mycket vänner, det finns ingen som håller koll på alla förutom jag, MEN jag har få som jag berättar mycket känsligt för.
6. Jag går till en psykolog och kurator flera gånger i veckan.
7. Jag har jättesvårt för att blicka framåt efter något som stått mig så nära och ändrat mitt mående. 
8. Jag vill ha en egen häst igen! 
9. Lögner är det som jag hatar mest.
10. Ljug ALDRIG för mig, tro mig jag kan se det bättre än vad ni tror.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback