Älskling

Tänkte först och främst säga förlåt till Monika att jag inte skrev att hon var med igår. Men hon kom in till Gävle lite efter oss, hade det skitkul och jag är verkligen hur glad som helst att jag har din min syster, älskar dig hur mycket vi än bråkar och kommer göra i fortsättningen.


Heeej!
Sitter just nu hemma hos Chris och chillar lite. Min sötnos är här och Mimmi och Björn. Snackar galet och chillar i soffan på balkongen. Fast just nu är Simon och Chris nere och käkar, saaatt hela lägenheter för oss själva med dunkljudet i hörtalarna, kan livet bli bättre. 

Tänkte uppdatera er lite om läget och sådär, hoppas ni har en najs och chillig söndag. Vi hörs mera ikväll då jag kommit hem så ska jag berätta mera om dagen och kanske visa lite bilder. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback