släpper lös dagen

Då åkte man ner på botten igen, hur jävla mångar gånger till ska jag behöva göra de. Hur jävla många dagar och nätter ska jag fortsätta ligga i sängen och tårarna bara rinner och rinner utan stopp. Hur jävla många gånger ska du få förstöra innan jag har styrkan att säga ifrån....


Som sagt, brast ut idag igen, som alla andra dagar. Tack Monika för att du kom så fort, och tack Johan för att jag alltid kan prata med dig. 

Jag orkar inte med allt dömande, jag orkar inte med att folk ens kan säga så hemska saker när dom inte vet ett jävla skit man har vart med om, jag orkar inte behöva stå ut med sånt och jag har inte heller kraften till det. Jag är svag just nu, vissa personer kan verkligens slå till på ömma punken av mig och då är jag nere igen, det är inihelvete svårt att ta sig upp där ifrån. 

Måste säga tack till Rasmus ännu en gång för att han fick mig att le när jag var nere, tacka för att han fick mig på andra tankar för en stund! 


Men en sak jag skulle vilja få ut till så många som möjligt, snälla snacka inte skit eller lägg taskiga kommentarer eller döm en person när den säger att den mår dåligt. Ni vet inte vad som hänt och det behöver ni inte veta heller, men bryr ni verkligen er så skulle ni tröstat eller bara vara tyst. Inget blir bättre av att bygga på det som redan hänt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback