sista dag som 14

Tjeeena! 

Shit ni ska bara veta vad jag stressat idag efter skolan. Halv sprang hem för att jag skulle hinna baka det som skulle göras. När jag fixat klart muffinara och en påbörjad kärleksmums så visar de sig att margarinet tog slut så jag fick panik och sprang ner till konsum och sprang sedan fortsatte. Monika och Tim kom över och skulle hjälpa mig att göra negerbollar, men inte fan gick de eller. Dom satt mera på golvet och lekta nått cp, dumma ungar! Men hur som helst så blev det klart. 

Drog ut en stund på kvällen och sådär men kom hem rätt tidigt ändå. Älskade moster från Stockholm kom hit också så vi satt ett tag ute i bilen och snackade om allt och inget. Har hur som helst nyss tagit ansiktsmask och taggar tusen till imorgon! Någon viss jag fyller ju som sagt år, knulla lagligt, ja tack!

Men jag ska ta mig till sängen och ropa upp mamma sedan snacka med henne och sova. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback