Saker ni inte visste om mig

* Jag spelar CS och äger ut några riktigt bra killar på sh, genom hs.

* Jag ställer alltid upp för mina vänner när dom behöver mig.

* Jag har jätteslätt för att läsa av människor och speciellt se när dom ljuger/mår dåligt/glad/kommer svika en. 

* Jag har jättesvårt för att hålla rent i mitt rum, inte kläder men damm och småsaker.

* Jag har inte ens fyllt 15.

* Jag har svårt för att inte gilla personer, men lätt för att ogilla tjejernas beteende. 

* Jag läser allt för många bloggar, blir yr i huvvet.

* Min naturliga hårfärg är blond.

* Jag vet inte vad jag skulle gjort om Monika inte var bredvid mig varje dag.

* Jag vet inte en enda som inte uppfattar mig som 17/18 åring.

* 95% av mina vänner än äldre än mig. 

* Jag har bara varit kär en gång, so don´t call me player.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback