Oj men ni, detta är långt ;)))))) hehehe

Tjena tjena tjena, vad har flygit i mig nu för en gång skull! Jo, är ju faktiskt så att jag är på prao denna vecka, på Bessemer faktiskt. Estet programet!

Kan då säga att det är riktigt segt här, händer ingenting och sånt. Men det är ju rätt chill ändå, men har nu snott en data för att skriva av mig lite grann, det var ju ett tag sen. Har faktiskt vart i skolan 1.5 timme nu utan en lektion, behövde inte vara med på den. Satt, men de är en lektion nu sedan så är det lunch. Då blir det att dra till nv folket och käka med dom, chilla lite sedan träffa Tim en stund.

Det var dans igår som vanligt, och jag är bara så trött på denna jävla förkylning som jag har. Började att värma utt och sånt, sedan så när vi skulle dansa så hann jag halva dansen innan jag började hosta istället för att andas, så gick och drack vatten. Hanna var även där och kollade, såg ut som hon blev lite orolig. Satt jag kollade på resten av dansen, men blev inga nya steg satt det var lugnt.

Sedan så stack jag till skejtrummet, var massor med folk där igår. Bland annat Tim Ludde Dennis Jim och massa andra så det gjorde ju kvällen massa bättre. Drog ut och gick när dom hade skejtat klart sedan hem till sängen och sova. Ni kan inte ens föreställa er hur trött jag är idag, uscha! Men en kaffe räddar dagen faktiskt, hahaha!



Hmmm, orkar ni läsa! Gört om ni vill, måste bara få skriva lite om allt och inget!

Juste, vettni! Jag håller på och planerar att GÅ hem till min pappa någon dag. Om ni inte visste de så bor han utanför valbo, alltså det är typ 1.5 mil dit ungefär. Så det kommer nog ta väldig tid, men det gör ingenting, bra träning iallafall!

Vad har vi mer för roligt, jo men vet ni vad! Jag fyller år om 2 dagar!!! Och gissa vad, hahaha! Ludde skulle fixa tårta till mig, så blir fett najs på fredag. Sedan så vet man aldrig om det blir fest i helgen, måste snacka med mamma. Men som ni vet, jag dricker inte! Man kan faktiskt festa och ha kul ändå.

Men nu ska jag ta och göra ett till inlägg, hahahahha hörs! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback