Nu kör vi live från Göteborg

Tjaaa!
Var det år och dar sen eller var de. Resan gick jätte bra förövrigt och det var riktigt skönt att sova. Kom väl hem hit runt 1 kanske den va. Känner mig rätt hemma mitt i Göteborgs stad. Men som de är nu så befinner man sig mitt ute i ödemarken, ungefär som Dalsäng , hahaha! 

Har träffat Ronja nu på dagen. Planerade lite så vi ska hitta på nått efter maten, så det blir skitnajs. Trevligt att höra att jag är 08a och att dom inte är välkomna här, men hörni, jag är inte 08a. Faktiskt så att dom inte är så valkomna hos mig heller saaaatt! 

Men Göteborg nu då, vad ska man säga. Välkommen hem eller, stortrivs här. Bara dialekten och modet som jag behöver ta in. Inte riktigt så man går runt i slapp kläder och snowboard jackor typ, mera shorta boots jeans skinnjacka och sånt. Mera tjej helt enkelt! Men vem har sagt att jag måste gå som dom gör och vem har sagt att jag är tjejig av mig? Nej, ingen! Koncentrera er på min personlighet så blir det jättebra! 

Jag känner verkligen att jag behöver få skriva, imed att jag inte har gjort de på hela dagen så det känns jätteskönt. Tycker jag är rätt o tjejig när jag säger att jag har bara lite mascara på mig idag och utsläppt hår utan att direkt fixa speciellt. Sedan så blir det faktiskt jeans linne boots halsduk och antingen snowboardjacka eller skinnjacka. Jag har min egen stil när jag vill liksom, skulle lätt kunna gå i mjukisar men känner inte för det just nu. Kanske imorgon, vem vet! 

Nu när jag äntligen har mig själv fixad lite grann och på bra humör så ska jag försöka att ta lite kort idag så får ni se. Blir väl även att ni får se Ronja också. Men ska inte uppehålla er längre, måste ta och klä på mig och käka. Men vi hörs, puss!


Kommentarer
Anonym säger:

Har du flyttat till göreborg eller e du bara på "besök" :)

2011-03-02 | 22:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback