Jaaao najs!

Nä det visade sig att min handledare var på nå möte eller nått så min andrahands handledare kom hit och sa att det inte finns nått vi kan göra för 3orna har typ nå musik sak och de sköter dom själv satt ja men då har man ledigt till lunch, kuuuul! Finns ju inget att göra när alla andra är på lektion och jag inte har nå kort till skolan så man kommer in till själva Bessemer!

Men då får jag ta och chilla här då fram till lunch, sedan så blir de käka med Elin och nåra från hennes klass och så blir det musik med ettorna efter det. Rätt chill och najs ändå!

Så då kommer jag att kunna blogga så mina fingrar slutar klia, hihiihihihi!
Lite synd bara att det finns noooll bilder på denna data, fast funderar på att gå igenom alla mina jävla dokument och arbeten sen typ 5an. Hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback