Hem juva hem!

Välkommen hem till mitt egna rum och älskade dator! 

Hade de rätt chil på tåget, sov lite och sånt. Gick rätt snabbt. Så skulle jag byta i Stockholm, gick vilse lite här och där men hittade fram tillslut. Även denna resa gick bra, satt var hemma rätt snabbt. Blev upphämtad av mamma vid stationen, så vi åkte till TennStopet och käkade med släkten. Lite god mat! 

Sedan så blev det Godistajm och hem till duschen. Vet faktiskt inte om jag orkar med att gå ut ikväll, känner i hela kroppen att jag är helt slö och sånt. Men ska i alla fall ta och köra på en ansiktsmask nu och packa upp väskan. Sedan så kommer det bilder under dagarna och sådär.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback