Godmorgon

Hej på er godbitar! 

Jag har precis vart nere och duschat och sånt, tidigt för att vara jag men kunde inte sova mera. 

Igår kväll då, det spårade riktigt hårt! Men stack iallafall ut med Monika Ludde och Pontus, Sedan hämtade upp Micke ett tag och så hamnade jag och Monika på donken. Tackade nej till en fest som dom skulle på, man måste vara duktig flicka vettni! Spårade på donken, jävligt jobbigt. Men du vet Monika att jag älskar dig för du är du och ingen annan, du är min syster och bästavän! Fick skjuts hem så var väl hemma runt 12. Jag och Monika låg i sängen och cama och snackade med lillRasmus Barnvagnen och Dogge, haha härligt killar dedär! 

Hur som helst, dagen ser ut så som att vid 12 så kommer nåra ifrån släkten för att fira mig. Vet inte om Monika stannar eller om hon åker hem och kommer tillbaka när dom åkt. Iallafall, kommer inte ihåg om det var nå mera som skulle komma senare. Hur som helst så blir det fest ikväll med dom bästa människorna! Riktigt glad att jag får uppleva min födelsedag med så underbara människor och bara ha trevligt! Sover hos bror, och kom ihåg, nu kommer jag ha datorn vart jag än är. 

Vi får höras senare, pusss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback