Godmorgon!

Det är faktiskt så att jag inte hinner att blogga på morgonen, eller jag tar mig inte tiden för man bli så slö så fort man sätter sig vid datan. Så har faktiskt blivit lite aktiv och tänkt mycket smartare så jag slippet stressa. Hur som helst så sitter jag i skolan just nu, tog en kaffe när jag kom hit och satte mig ner för att fortsätta på mitt repotage, fast har inte kommit så långt för att min skitunge som jag skulle intervjua var så jävla seg så jag somnade, haha!

Hur som helst, börjar strax men det är typ ingen som kommit än, inte ens min handledare saaaatt. Men det är najs, kommer iallafall ha en skitlång lektion, orkar inte! Tur som man har så slipper man jobba iallafall!

Men jag skriver mera senare när jag kan eller kommer hem, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback