godkväll fuckers

Tjenixen! 

Ni kan inte fatta hur glad jag är nu! Åååååååååh bara för idag så älskar jag att vara jag, eller så är det för att jag fyller år som jag är så glad. Men de är skitsamma, är skitglad bara! 

Mormor Folke och Johan kom hit och fikade och sånt där, fick en väska till datorn, jag ska tänkte på de idag att jag lära köpa en väska till den, perfekt ju! 

Så nu så håller jag på att föra över alla bilder från gamla datan till den nya och stänger ner den gamla totalt, den ska nu bort från mitt rum och in i skrubben, wohooo! Det tar lite tid bara, har ju så hiskligt mycket bilder fast jag tagit bort mer än helften! 

Snart så kommer Monika hit, ska snacka lite sedan dra ut, hörs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback