Första dagen!

Tjaaaa!
Kom hem för en liten stund sen, har vart ute hela kvällen med riktigt sköna människor. Haha kände mig väldigt ärad att jag var den enda som var singel där, men det var rätt najs de också. Är ju inte så van då nästan ingen av mina kompisar har kille satt de brukar vara singeltjejerna och killarna. Men åååh fick rysningar av Ronja och Hampus. Så underbart gulliga tillsammans och man ser verkligen att dom är kära, blir helt varm i kroppen av att de så lyckligt förhållande. Grattis till dig Ronja som hittat en kille som får MVG av mig! 

Jag hade tänkt att jag ska försöka att schasa iväg Anna från andra datan så jag kan sätta mig där i stället då denna är så grymt seg. Sedan sova lääänge imorgon och så blir det ut med massa folk imorgon idag med Ronja då såklart! Trodde verkligen inte att det var så himla snälla människor här men det var de. Guldvärda! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback