Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Tro de eller ej...


...En kille!

Kunde man inte tro om mig va. Men så är det, jag har verkligen sett så många här nere som vart tillsammans och jag vet inte hur man ska förklara det. Men jag känner den där feelingen att älska någon och bli älskad, på ett bra sett. En bra kille liksom, som verkligen är kille och inte någon jävla pussy som liksom sättet tjejen bakom sig och sånt.

Fick verkligen en jätte insiration av Ronjas kille idag och igår för den delen. Är så himla glad för Ronjas skull, de är du värd gumman, tusen gånger om!
Men att han betalar, han bär matkassar, han visar att hon är hans, han är social, han ger frukost på sängen. Ni förstår poängen, skämma bort sin tjej lite och verkligen visa att man älskar henne. Jag vet att jag inte gillar att bli bemött som en typisk tjej. Men ens kille som beter sig sådär, det är kärlek och respekt! Så är jätteglad för din skull Ronja!




Men kvällen då, hade de riktigt kul. Kom till Skepplanda runt 7 kanske. De första dom sa när man kom dit var "08an är här", hahaha om jag garvade. Men det är jättekul att endel kommer ihåg mig, och så va det David som kom fram och hälsa och skakade hand, haha ja men uppfostrad unge skadar inte. Men det har faktiskt varit riktigt rolig kväll, bara en dag kvar sen så försvinner detta igen.

Men jag ska i alla fall ta och smsa lite med nåra personer, lägga mig i sängen med mina snygga högtalare till telefonen. Men ni vet, vi hörs ju imorgon igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback