Dag 28 - Mina närmaste vänner

Jag vet inte vilka jag ska räkna som mina närmaste vänner längre, har förlorat en av dom betydelsefullaste personerna så jag vet inte om man ska räkna henne som närmast. Men hon kommer alltid att vara speciell för mig, så tar med henne ändå! 


Monika Boox - Mitt hjärta och min andra halva, min syster och min pansionsbästis! 

Mimmi Bergström - Underbaraste personen på denna jorden, förändrade mig och mitt liv till något bättre!

Emma Lindh - Har känt dig över tre år nu, hur lång tid är inte de. Och vi är fortfarande som bästavänner, sviker aldrg varandra och så ska det alltid vara!


Johan Johansson - Du anar inte hur glad jag är för att jag har dig i mitt liv, du anar inte hur rörd jag blir när du visar att du bryr dig, du anar inte hur det värmer i kroppen när du verkligen kallar mig lillasyster, du anar inte hur jävla lyckligt lottad jag är! 


Mathilda Uimonen - 7år av vänskap, riktig vänskap som aldrig tar slut! Har vi klarat av varandra såhär långt så klarar vi hela livet gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback