Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Oj, jag får en massa tankar när jag ser mig själv. Det första jag kollar på är rätt in i mina ögon, då blir det åååh vilka fina ögon jag faktiskt har. Förvånar mgi inte om ni skrattar och tänker vilket ego, men hur kul har man om man ska sitta och söka uppmärksamhet genom att säga att man är ful då. 

Sedan så kollar jag på helheten liksom, får lite ångest där att jag inte liksom slutar äta godis vart jag borde. Men samtidigt får jag upp tanken, hellre former och lite fett än spinkig äcklig och så någon bryter av en. För ärligt, jag har sagt det förr och jag säger det igen, får allvarliga fel när folk säger att man ska vara så försiktig och man får inte röra tjejer för dom går sönder då, får damp! 

Kollar snabbt på håret och bara vill färga det, sedan ja det är väl de första jag tänker på antar ja! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback