Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

15 Mars

Oj, jätte svår fråga. Jag vet ju inte hur andra lever och hur dom har det. Men jag måste faktiskt säga ingen, jag vill ha mitt liv. Hur dåligt eller hur mycket skit jag än lever med så finns det omöjligt någon som inte har det svårt på något sett, det finns ingen som bara har det positivt. Alltid finns det någon som mår dåligt av någon anledning. 

Den dagen då alla byter med någon, så stannar jag med mig själv och jobbar på att få mig själv på bättre humör och positivare. Ett steg före alla andra då, är det inte allra bäst att lära sig leva med sig själv och må bättre själv än att sätta sig in i en annans liv.

Nej jag stannar där jag är nu, mitt liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback