Dag 15 – Någonting jag ångrar.

Det finns så väldigt mycket som jag ångrar, mer eller mindre! 

Vissa kan vara liite för privat och känsligt och vissa är inte så stor deal men jag ångrar det ändå. Men det jag kommer skriva ut här är inte en av de privataste och sådär. Men fortfarande en sak som jag ångrar stort faktiskt.

Ni vet i augusti förra året, okej jag vet inte om jag tagit upp och skrivit det i blogge faktiskt. Men dom som bor i Sandviken vet precis vad jag pratar om. Det är lite pinsamt om jag ska vara ärlig. Men det var en fredkväll med Monika, vet inte vad vi tänkte med. Men vid 7 tiden så började vi klunka en 50% 2L brännvinsflaska, på 10min, i stadsparken. Fyfan man kan inte göra de värre än så! 

Hur som helst så försvann Monika in i dimman direkt. Jag kande knappt nått så fortsatte att dricka upp de sista, de vill säga att jag typ drack 3/5 ungefär. Hur som helst så började jag flumma till lite och vi sprang omkring och sådär. Sedan av någon konstig anledning så var vi helt plötsligt på ICA. Fråga mig inte hur, de bara smällde till så var jag borta. 

Kommer ihåg att helt plötligt för en sekund så sprang jag in och ut från ica, sedan så en sekund såg jag Monika ligga ner helt stilla, helt plötsligt satt jag i en bil och snacka med polisen och så vakna jag i min säng. Vilka minnes luckor kan jag säga. 

Har fått höra från halva Sandviken hur det var, för alla var typ där. 

Men det var typ så att min brorsa hade kommit efter att vart ute med hunden, han ghörde min röst. Sedan så hade jag sprungit in och ut från isa så väktaren hade följt efter mig. Såg Monika ligga där och ringde polisen. Brorsan ringde mamma och så ringde polisen och mamma till ambulans och Monikas föräldrar. Det slutade med att jag sov i min säng kvart i 9 och Monika låg på sjukhuset.

Så ja, de va en väääldigt dramatisk fylla som gett konsikvenser. Bland annat att jag inte tål sprit, inte ens lukten. Så försök inte att supa ner mig, det kommer inte funka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback