chillar på livet

Kom nyss hem från Gävle faktiskt, åkte in ett tag och chillade galet, träffat gött folk och det vanliga ni vet. Börjar få stora sommarfeelings nu , tankarna kommer upp på allt galet som händer i sommar med Mimmi i Årsunda och Gothia och massa annat som man bara taggar sönder till. 

Men nu ska vi tänka på nuet och dom kommande veckorna, vet ni vad som står på tur näst? SANDHACK!!! Taggar sönder somfan, vet knappt vart jag ska ta väger så glad är jag. Träffa alla glada spralliga härliga roliga människorna och bara chilla runt där i sina mjukiskläder håret uppsatt och inget smink eller ens bry sig i huvudtaget hur man ser ut. Det är helt galet hur man bara kan få vara sig själv när man är där. Näää jag är taggad till tusen, träffa Empis igen som jag bara har lust att döda från förra gången då han skrämde livet ur mig. Och glöm inte heller att jag ska knäppa en jäkla massa kort då, taaaaaaagga!


Hur som helst, sitter och snackar lite med folk nu. Funderar på att dra ner och fika lite, ta oboy som det var år sen jag drack och bara chilla med datorn ett bra tag. Snacka med Rasmus som alltid får en på bra humör och måste vara en av dom absolut underbaraste och glädjespridande personerna som finns utan att överdriva. Men jag kommer att skriva mera sen, känner att det verkligen kliar i fingrarna och att mitt huvud har så mycket att komma ut med på bloggen. Ska bara komma på nått roligt att skriva om. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback