Är jag igång igen då?

Men tjooo! 

Hur är det med er? Jag kom hem för en stund sen från skolan, jag måste verkligen säga detta. Men ni ska bara veta hur bekväm jag är med att vara på Bessemer, känns redan som att jag tillhör där liksom. Inte att jag är typ 2-4 år yngre än alla. Det är liksom som att jag är lika gammal och känner mig hemma där. Det siktar starkt på att börja där, hur skön skola som helst! 

Men hur som helst. Har nyss tagit lite att fika så ska ta och dra mig till IOGT för lite styrka och skejt nu sedan så blir det dans och kanske skejt efter de igen. Visst är det lite kul att jag tagit mig till att blogga lite mera nu. Kliar i fingrarna.

Tar med mig engelska arbetet till IOGT också så jag får tag i det, ska intervjua Elin imorgon. Men vi hörs! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback