äääälskart

Sitter vid min nya dator nu och utforskar lite hur den funkar, haha kan ni gissa vad jag blev sjukt glad över när jag startade den ? Den har cam! ;) hahahah , nej men helt underbar dator, jätte bra, tack!! :D

Jag ska alldeles strax få skjuts till skolan, sista dagen på Bessemer. Usch vad jobbigt, kommer sakna! Men jag ska verkligen försöka göra allt för att det ska bli så roligt som möjligt. Sedan vid tre så kommer mamma och hämtar mig så ska mormor och jag åka och käka mat.

Sedan så kommer även brorsan över så ska vi fika och öppna mera paket, skriver senare ikväll vad jag fått idag. Återstår en söndag hos pappa också så så fort tar min födelsedag inte slut!

Men nu ska jag dra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback