Ny blogg

Hörrni älskade läsare, ni måste ha missat dethär med att jag har bytt bloggportal. Blogg.se fungerade inte riktigt som det skulle för mig så jag valde att testa på Devote.se istället och det har fungerat riktigt bra där. 

Tror ni jag skulle låta min blogg ligga död såhär länge som denna har gjort, aldrig! 

Så nu är det bara att kika in på min nya, problemen är att jag inte har någon fungerande design och det är krångligt att fixa men kan någon göra det så uppskattas det rejält! 

www.Juliaboberg.devote.se



Kommentarer
Nova säger:

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

Svar: Hej! Jag valde att börja blogga här från början för att det var den populäraste och lättaste bloggportalen. Men när jag väl kommit in i det här med bloggandet så märkte jag mer och mer att blogg.se strulade och inte hade de bästa funktionerna. Så jag valde att byta till Devote.se och det funkar kanon där än så länge.
Julia

2012-10-12 | 11:14:08
Bloggadress: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback