slappt

jamen vilken värd dag, suttit vid datan och chillat somfan. försöker krya lite imed att jag är sjuuuuk, men de är ju heeeelt okej liksom, ja men visst!
funderar på att ta och laga lite middag. imed att jag kommer vara hemma själv till imon så får man ta och vara en duktig liten flicka och sköta sig själv. men de är helt okej, och bäst för mig. hatar att anpassa mig efter andra xD hahah, självständig tjej!
ska nog ner till konsum efter och köpa lite chips till ikväll, eller om de blir popcorn, de visar sig. riktig film kväll, vilken box/serie ska vi ta då eller bara random filmer? kom med förslag, suger verkligen på filmer.
.
.
vill verkligen skaffa mig en egen lägenhet, fast på mammas bekostnad. men de är så skönt att bo själv och ta hand om sig själv. jag har ju så himla svårt att anpassa mig och släppa in nån i mitt liv på de sättet, och absolut att nån ska bestämma över mig. längtar tills 18 då jag får ha mitt liv för mig själv!
johan vart är du, behöver dig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback