sammanfattning

vad kan jag ha gjort under dom här dagarna när jag inte bloggat då?
hmm de kan man undra.. hehe
först så åkte jag till petra i torsåker och red. red in två ponnysar, travtränade ett varmblod, red dressyr på en ponny, och tog en riktigt fet hejdå ritt på världens underbaraste kleva.
det är inte samma känsla som att säga hejdå till zeke som till kleva. mycket jobbigare med kleva. för de första så va de han jag börja rida och träna för ca 7 år sen och han är nått speciellt. kommer aldrig få se han igen.
hur som helst så åkte jag hem igår. så kom sötnos hit igår kväll, va med han hela natten och dagen idag. han åkte till storvik för att käka midda, men kommer tillbaka efter som sover med mig. hihihi!
så kommer bli bad update till imon tyvärr.
men nu tänkte jag passa på att ta igen dag saken iaf.
kalle
kleva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback