planerna nu

ja men då ska jag ta och skriva upp vad jag planerat in..
  • har fixat en sak så jag skriver upp allt som händer och allt jag måste komma ihåg, då glömmer jag inget som jag brukar.
  • ansiktsbehandling på torsdag så jag blir av med porer.
  • skolan och rutinerna börjar imon.
  • har pratat med mamma så vi har bestämt att jag ska börja få månadspeng. så då har jag planerat att börja skriva upp alla utgifter som ska ske under en månad så jag inte slösar bort pengarna.
  • dansen kommer igång snart.
  • har älskling i mitt liv nu!
  • kommer att beställa hem en massa skitsnygga nya kläder, fräschar upp garderoben på nytt som verkligen är väl behövt.
de är väl lite som är planerat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback