nyårslöften

dehär med nyårslöften är något jag aldrig nånsin hållt faktiskt. i ungefär en vecka går de sen orkar man inte mer. men jag måste verkligen få de genomgjort iår. har bestämt mig nu för att detta ska funka.
  • sluta med godis i över huvetaget. kan vara acceptabelt vid vissa tillfällen. men i mestadels så måste jag verkligen sluta upp med de.
  • börja träna regelbundet varje dag. få upp min kondition och styrka som jag en gång hade.
  • börja dansa och verkligen satsa på det.
  • ta ett riktigt tag i skolan, verkligen satsa nu. jag vet vilken nivå jag ligger på och hur mycket jag måste kämpa för att nå de högsta.
det var dom viktigaste. följer jag dom så kommer det bli automatiskt att jag går ner i vikt och får en riktigt vältränad kropp. 2011 ska bli bättre än 2010, om det går!
men det finns även mål och löften som jag skulle behöva uppnå men som jag aldrig kommer kunna. för jag kommer inte kunna ändra på mig själv och den personen jag är. men kan skriva dom oxå.
  • inte vara så himla sprallig och framåt. killar får så himla fel uppfattning och leder till missförstånd och sårbarheter. men jag är framåt person och kommer aldrig att ändra på det. så ni vet att det betyder inte alltid att jag är intresserad för jag ger mycket uppmärksamhet och är framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback