godmorgon godmorgon!

godmorgon!
hmmm snälla bror har hållt på och försökt väckt mig hela morgon, så lyckades han vid 10, suuuger! jag som drömde världens bästa dröm, tog hål i tungan!!!! :D
men har precis käkat, tänkte se om jag har motinvitation till att blogga mycke idag. annars så ska jag ut med vovven strax, slipper gå långpromenad om jag tar han nu.
och så saknar jag min cp bäääääbis jätte mycke!!
.
asså seriöst, matchen igår. kan inte beskriva hur jävla glad vi blev när dom vann, helt sjukt! skrev hoppade kramade alla och ja vet inte vad, började nästan grina! helt sjukt, så stanna vi typ 5 min och sjöng med resten av klacken som har trummorna. åååååh va glad jag är!!! ont i fötterna idag för jag hoppade och gick så mycke igår xD tror ja behöver nya skor!
taggar redan nästa helg, mot djurgården. fast de är mot modo på tisdag men jag har min dans då! djurgårn är roligaste matchen att se, dom är så snygga (A) hahaha !
.
ska ta och smsa mamma och se om hon kan komma över med lite saker som jag behöver, typ som usb sladd till kamera och mobil, har massor med bilder och faktiskt en film oxå. sen måste jag faktiskt ha filmer, ooooooh denna låt ägde hahahah! :D Jessy Matador - Allez Olla Olé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback