♥ Dag 7 - roligaste dag/natt

hmmmm jadu vilken ska man ta!
finns ju miljoner nästan!
mimmi och jag?
sandhack#10?
sandhack#11?
årsunda på sommarlovet?
nåra av dom bästa som man inte kan glömma!
men kan börja med mig och mimmi. första gången vi va hos mig och skulle sova hemma själva.
röjde huset med musik och dans som in i helvete! sprängde högtalarna somfan. har massa filmer hemma men de skiter vi i!
kungliga somfan, dygna såklart, vi är inte direkt lugna satt man kan ju bara förvänta sig vad som hände ;)))) thihihihi
behöver inte ens säga mer än sandhack, alla äger! de blir ju så kul som man gör de till, eller hur? så grymt fucking kul varje gång man vart här. finns inga ord...
årsunda med mimmi och dom bästa säger väl sig själv?
humorn på topp med grabbarna och bara chilla på livet.
grilla på strandet, moppe hela natten, gitarr hero matcher (OCH VEM VINNER JÄMT)....!
kan inte ens förklara hur mycket jag egentligen saknar alla domma nätter vi, gänget, haft tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback