♥ Dag 32 - hur en vardag ser ut för mig

hmmja, de börjar väl att man kliver upp. jag har inte direkt nån tid som jag går upp varje dag, utan de skiftar om jag orkar fixa mig eller inte. runt halv 7 eller halv 8 brukar de va.
sen så går upp och gör de man brukar göra på morgonen, går till skolan. skiftar hur långa dagar de är oxå.
men går hem efter, antingen sitter vid datan och är hemma sen går på dans.
eller så brukar ja va hemma en stund sen kolla vilka som ska ut så kanske man drar ut och gör nått, går till donken eller åker nånstans.
men jag är så spontan och kan inte bara göra inget och samma saker jämt så de skiftar väldigt mycke för mig.
så jag kan inte säga så mycke för de är alltid nått nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback