♥ Dag 31 - jag som person

29 januari
.
jag kan inte skriva så mycke om vad andra tycker om mig, men jag kan skriva från mig själv och hur jag känner att jag är.
jag uppfattar själv att jag är väldigt sprallig och skön humor, skrattar mycke om man bortser från när jag mår dåligt. men jag är jämt glad och aldrig blyg, kan gå fram till vem som helst och fråga vad dom heter, ja vad som helst faktiskt. gjorde de senast igår, flera gånger faktiskt. så jag är väldigt väldigt framåt och aldrig blyg, skrattar ofta, haha får ofta höra att jag har jätte skön humor.
som igår:
alex - men tjaaaa
jag- får ja en kram, shit va längesen... jag vill ha en av dig oxå tarun.
tarun - klart
alex - robin vill oxå ha en
jag - vem är robin av alla?
alex - han!
jag - jaha hej får ja en kram!
.
jag- alex vem är de?
alex- robin, blablabla
jag - jaha hej robin, vem är du?
.
haha ja men ni fattar, de va roligare då. men jag kan prata med vem som helst i stort sett fast ja inte ens vet vem de är. så de är as najs.
.
sen så när de kommer till de mindre bra sakerna, så är jag så inåthelvete jobbig och aggressiv när nån käftar drygar osv. blir jävligt förbannad när nån stör mig när jag kollar på film, slår nästan sönder dom! hahah
ni vet ju redan rätt mycke om min personlighet!
så vad mina kompisar tycker och tänker kommer att komma upp senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback